teras
Teras
Acapkali melakar sua kekerapan merisik benak ukuran memintas akal bagaimana kekuatan ruang dan medan mendimonasikan penglihatan kekuatan olahan dalam memintas ruang dan medan kekuatan lagi menyerlah jika teras pada masa-masa tertentu berparanan sebagai tunggak kekuatan keserlahan utama sebaga impak kesempurnaan
Bijak dan akal berperanan apabila kekuatan ilmiah yang berteras menguatkan empunya memainkan peranan sebaliknya dari mana datang teras kekuatan itu? Sebagaimana keujudannya datang bersama-sama lahiriah atau sebaliknya ia tetap berperanan sebagai tulang belakang , sejauh mana peranan teras dapat diungkap untuk melaraskan kejituannya adalah datang dari naluri atau mengimbas peranan lalu dan juga dari ruang dan medan laluan hidup sebagamana kemahuan empunya melaraskan hidup dalam kejadian hari-hariannya medominasikan seluruh hidup dalam melaras hidup hari-harinya datang dari kesinambungan dalam rentasan melangar batas hidup mengalirnya satu injakan teras-teras atau bait yang menyerlahkan hidup dan peristiwanya.
Dalam mengejar batas insan megoda hidup mengukap keintihiran dan berlakunya penghijrahan hidup dalam tahun yang ada, dalam amalan hidup maka kelahiran teras dan bait-bait hidup menjadi kayu pengukur,bersama-sama pengalaman hidup dalam menjadi didikan sama ada pahit manis menjadi ilmiah hidup dalam menguasai peringkat hidup selaras peredaran zaman terbit kecelaruan menyosang keaiban rentasan begini menghubungkan teras insan dalam
keutuhan dalam mengukap minda yang di tampakkan.
Kekuatan teras jelas jika peranan ruang dan medan selari dalam unkapan jika pengertian segala ungkapan dalam mencatan , keserlahan peranan dapat mengukap rasa dalam sanubari mana-mana yang terdapat keselarian teras-teras yang diacah, mengukap bidak rasa datang dari kekuatan teras- teras yang diujud seringkali menyingkap semula memori yang sukar dicapai tapi keserlahan ungkapan teras menguat rasa dari tampak menyentuh mana-mana yang ada bersama ketentuan ruang dan medan menyebabkan keseluruhan impak semasa berperanan berlari-lari diruang pemikiran sesiapa pun sesunggumya memenuhi teras kekuatan tanpa melalu saduran pahit dan manis pengalaman hidup menyebabkan kekuatan teras menjadi malap atau terkebelakang datangnya teras adalah bersama-sama ilmiah, pengalaman hidup sesuatu yang bersamanya adalah ruang dan medan yang menjadi kayu pengukur sepertimana diketahui seperti pokok ia hidup dalam ruang dan medan yang tersendiri dari kecil sampai besar kita mengenali itu pokok yang bernama setelah bertahun hidupnya menjangkau segala kehidupan pokok hanya dikenali sebegai pokok itu pokok ini, namun teras pokok tersebut tidak juga diilmiahkan terasnya sudah bersama pada masa itu tetapi apalah menjelang masa sudah
tiba gugurlah pokok tersebut setelah gugur lamanya baru diketahui teras pokok tersebut.
Mungkin tidak ataupun sebaliknya teras tersebut baru sedar ataupun tidak kerana lahiriah untuk mengenali pada mulanya adalah penglihatan dari luar tidak kita melihat dari terasnya dahulu tetapi tidak juga bagi cerdik pandai sudah melihat atau mereka mengenalinya lebih awal dengan melihat pucuk hidup cara mengenali teras yang tersedia ada maka didikan terasnya mula di ukur kemana kekuatan tersebut dalam ungkapannya sehubunagn itu teras dan ruang serta medan mengukur impak kelahiran boleh mengukap benak-benak pemikiran seungkapan itu melahirkan bidak rasa menghubung bait rasa menjadi santapan naluri memenuhi jiwa dalam meliriasasikan perjalanan hidup sehubungan dengan rasa kita berjumpa lagi dari hubungan rasanubari dikeluaran akan datang-------@ginis 20111
Acapkali melakar sua kekerapan merisik benak ukuran memintas akal bagaimana kekuatan ruang dan medan mendimonasikan penglihatan kekuatan olahan dalam memintas ruang dan medan kekuatan lagi menyerlah jika teras pada masa-masa tertentu berparanan sebagai tunggak kekuatan keserlahan utama sebaga impak kesempurnaan
Bijak dan akal berperanan apabila kekuatan ilmiah yang berteras menguatkan empunya memainkan peranan sebaliknya dari mana datang teras kekuatan itu? Sebagaimana keujudannya datang bersama-sama lahiriah atau sebaliknya ia tetap berperanan sebagai tulang belakang , sejauh mana peranan teras dapat diungkap untuk melaraskan kejituannya adalah datang dari naluri atau mengimbas peranan lalu dan juga dari ruang dan medan laluan hidup sebagamana kemahuan empunya melaraskan hidup dalam kejadian hari-hariannya medominasikan seluruh hidup dalam melaras hidup hari-harinya datang dari kesinambungan dalam rentasan melangar batas hidup mengalirnya satu injakan teras-teras atau bait yang menyerlahkan hidup dan peristiwanya.
Dalam mengejar batas insan megoda hidup mengukap keintihiran dan berlakunya penghijrahan hidup dalam tahun yang ada, dalam amalan hidup maka kelahiran teras dan bait-bait hidup menjadi kayu pengukur,bersama-sama pengalaman hidup dalam menjadi didikan sama ada pahit manis menjadi ilmiah hidup dalam menguasai peringkat hidup selaras peredaran zaman terbit kecelaruan menyosang keaiban rentasan begini menghubungkan teras insan dalam
keutuhan dalam mengukap minda yang di tampakkan.
Kekuatan teras jelas jika peranan ruang dan medan selari dalam unkapan jika pengertian segala ungkapan dalam mencatan , keserlahan peranan dapat mengukap rasa dalam sanubari mana-mana yang terdapat keselarian teras-teras yang diacah, mengukap bidak rasa datang dari kekuatan teras- teras yang diujud seringkali menyingkap semula memori yang sukar dicapai tapi keserlahan ungkapan teras menguat rasa dari tampak menyentuh mana-mana yang ada bersama ketentuan ruang dan medan menyebabkan keseluruhan impak semasa berperanan berlari-lari diruang pemikiran sesiapa pun sesunggumya memenuhi teras kekuatan tanpa melalu saduran pahit dan manis pengalaman hidup menyebabkan kekuatan teras menjadi malap atau terkebelakang datangnya teras adalah bersama-sama ilmiah, pengalaman hidup sesuatu yang bersamanya adalah ruang dan medan yang menjadi kayu pengukur sepertimana diketahui seperti pokok ia hidup dalam ruang dan medan yang tersendiri dari kecil sampai besar kita mengenali itu pokok yang bernama setelah bertahun hidupnya menjangkau segala kehidupan pokok hanya dikenali sebegai pokok itu pokok ini, namun teras pokok tersebut tidak juga diilmiahkan terasnya sudah bersama pada masa itu tetapi apalah menjelang masa sudah
tiba gugurlah pokok tersebut setelah gugur lamanya baru diketahui teras pokok tersebut.
Mungkin tidak ataupun sebaliknya teras tersebut baru sedar ataupun tidak kerana lahiriah untuk mengenali pada mulanya adalah penglihatan dari luar tidak kita melihat dari terasnya dahulu tetapi tidak juga bagi cerdik pandai sudah melihat atau mereka mengenalinya lebih awal dengan melihat pucuk hidup cara mengenali teras yang tersedia ada maka didikan terasnya mula di ukur kemana kekuatan tersebut dalam ungkapannya sehubunagn itu teras dan ruang serta medan mengukur impak kelahiran boleh mengukap benak-benak pemikiran seungkapan itu melahirkan bidak rasa menghubung bait rasa menjadi santapan naluri memenuhi jiwa dalam meliriasasikan perjalanan hidup sehubungan dengan rasa kita berjumpa lagi dari hubungan rasanubari dikeluaran akan datang-------@ginis 20111